Bagaimana pula ulamak muktabar seperti As Syafie, hinggalah ke ulamak di nusantara
yang menghalalkan tarekat ???

Hujjah mereka juga berdasar Quran dan hadis. Jadi apa yang kita nampak disini, ada dua
pendapat dari dua kumpulan ulamak.

Jelas yang nampak disini soal khilaf sebab ada perbezaan pendapat. Jadi kalau benda
khilaf dimanakah sesatnya ???

Oh yaaaa Ibnu Muhajir saya masi menanti dalil dari saudara seprti yang saya minta
dari posting-posting yang lalu.