Assalamualaikum sedara sedari sekelian. Saya mempunyai
seorang ibu yang sudah tua, tapi masih boleh
berdikari. Almaklum lah IBU, beliau mempunyai
perasaaan yang sangat kuat berbanding bapa. Saya
berazam untuk memelihara beliau nanti, Tolong lah bagi
panduan supaya saya tak menjadi macam alkamah.
sekian... mohon perhatian.

=====
- Afdhal Abdul Fadhil -