minyak 7 sirih wrote:

> ....... Kalau
> BAPAK Abu Hanif kata anaknya seorang penipu besar saya percaya 100%.

Komen:
kalau...
kenalah cek akan kesahihan perkara ini.
perkara di tahap "kalau ", kalau salah dudk perkaranya , membawa kpd bahaya.

ada juga hadith yg ingatkan kita akan kedudukan kata "kalau- kalau " ni.

(rasanya ada ulamak juruskan kpd syirik - iaitu syirik kecil).

Gitu juga dgn hal asal kita - kalau bapa IMAW kata gitu kalau betul Ya, saya
setuju dgn sdr.

masalahnya, kesahihan itu dipertikaikan di tahap "kalau" tadi.
maka apakah pendirian dapat kita buat berasaskan perkara "kalau"?

> Untuk Pengetahuan Abu Hanif, Arab WAHABI di Riyadh SANGAT-SANGAT suka JILAT
> BONTOT AMERIKA. Semuanya AMERIKA Nombor satu.!!! Bangsa ISLAM ASIA Kelas 3
> taraf Pariah.

Komen:

> saya tak bangkang tulisan sdr ni, malah memang bab ini satu bab besar yg
> tersendiri. kekayaan, kuasa, pompuan, mudah melupakan manusia, tapi ia tidak
> bermakna kita boleh keji seorang ulamak yg telah mati.

waLlahu a'lam

Kirim email ke