Title: FW: Lirik Nasyid Yang Dikatakan Menyerupai Verse Bible...Pls Look Into it!

Assalamu'alaikum

Mungkin e-mail di bawah ini boleh kita "debat"kan secara sihat.  Especially kepada Abang Tiger dan Pakcik Omar Al-Khattab... what do you all think?

Adakah kerana kurangnya pengetahuan untuk membandingan Al-Qur'an & Bible menyebabkan perkara ini berlaku?

Kepada "akak" yg menghantar e-mail ini...... jangan marah sebab saya forwardkan ke Hizbi untuk perbincangan yg sihat.
Sengaja saya delete semua particular....  diedit untuk "security".

Kepada netters yg tahu alamat e-mail mana-mana pihak yg berkenaan, silalah habaq mai.

Wassalam

Kawan saya ada sedikit kemushkilan tentang lirik lagu nasyid dari kumpulan
In-Team.  Ada tak sesiapa yang mempunyai alamat penuh ruangan pembaca
mana-mana akhbar harian supaya perkara ni boleh dimajukan ke komen pembaca
atau mana-mana stesen tv.