Pendapat saudara tu ada benar nya, tapi kan pompuan tu dah ada di keretanya
waktu itu. Kalu kasi warning apa lah salah nya,atau pon terus bagi saman on
the spot, kan senang. Bagi dreba yang memang degil dan dengan sengaja
parking ikut suka aku (ISA la tu) ha!! yang tu hentam la kalu nak tarik
kereta ke ? nak apa ke, gasak le!!!! Hentam saje la labu.......

Assalamualaikum...

Pada saya perempuan mengandung tu yang bersalah ... kalau dah tahu sarat
mengandung buat apa bawak kereta lagi ... naiklah teksi ka, suruh suami
hantar ka ... atau apa-apa lah .... dah tahu tak larat nak jalan jauhkan?
... pihak DBKL tu menjalankan tugas ... dia tak pilih bulu tu kira bagus lee
.... cuba saudara semua berada di tempat mereka ... dalam satu hari entah
berapa puluh atau ratus kenderaan yang membuat kesalahan parking dan perlu
ditunda atau disaman .... kalau asyik nak guna budi bicara sampai bila pun
orang2 yang buat kesalahan tu takkan sedar punya .... besok-besok buat lagi
kesalahan yang sama .... bila sekali kereta ditunda dan perlu membayar saman
yang banyak, mungkin lain kali akan berfikir banyak kali nak buat kesalahan
yang sama .... pada saya kalau tak nak ikut peraturan lalu lintas ,.. baik
tak payah ambil lesen lah ... kat KL ni ... kalau semua orang mematuhi
peraturan lalu lintas ... insyallah akan kurang masalah traffic jam ....

wassalam