Memang benar Nabi buat semua tu tapi Nabi buat tu nak satukan umat
Nak satukan puak-puak arab yg bertelagah beratus-ratus tahun
Nak SATUKAN UMAT LA BANG

Apa yg kita buat?
Satukan umat??
Makin ramai org bukan Islam benci akan Islam
malah org Islam sendiri tolak kita
Depa dpt bad image of Islam
Imej Islam tercemar dek sebab kerakusan kita nak buat sesuatu pd akal kita,
kita fikir betul
Nak buat sesuatu yg pd akal kita yg dhaif ini org lain tu salah, kita ni
semua betol?

Nabi buat utk menyatukan umat
bukan memecahbelahkan umat la bang
reti dak???

Kita ada buat mcm tu?

Dan jgn lupa ALLAH ada berfirman yg maksudnya lebih kurang:

Mereka fikir apa yg mereka buat tu kehendak agama tetapi sebenarnya
menjauhkan mereka daripada AKU...

fikir-fikirkan lah bang

on 4/15/02 11:33 AM, Abdul Rahman Abdul Talib at [EMAIL PROTECTED]