Eu zic ca asteapta raspunsuri marete de la oameni
care pot face ceva. Pe de alta parte e clar ca la
cate baruri sunt in regie nu se va face nimic.

Eu zic sa incepem sa cautam fonduri pentru o sala
de lectura in apropiere dar in care sa nu fie
scandal si galagie [ Sala de lectura ( nu cantina si
alte chestii cu care suntem obisnuiti ) ]. :P

Pana atunci mai ne ducem si la risc la examene
ca vorba aia, daca risti traiesti intens si cine
nu risca nu castiga.

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1040#1040

--- Florian Stoilescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Da cu subiectu ala fierbinte cu zgomote, racnete si
> liniste ce se mai aude?
> Sau e cenzurat deja?
>

> Raspunsuri pentru acest subiect:

http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1039#1039

info_upb@yahoogroups.com - cel mai mare grup studentesc din Romania, peste 1500
de studenti de la toate facultatile din Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti.

http://www.infoupb.ro/forum/ - Forumul Studentilor din Politehnica