Sergiu,
doar pentru ca studentii se duc in discotecile alea,
mananca o pizza acolo, sau beau o bere nu inseamna ca
la un anumit moment al existentei lor nu le-au
injurat. :) Stii, chiar nu e de datoria studentilor sa
le izoleze fonic. Ai merge prea departe daca ai
considera ca participarea lor la activitatile acestor
cluburi sa fie o acceptare tacita a zgomotelor pe care
acestea le produc. Nu am auzit la nici un karaoke sa
se cante in soapta... Si totusi sunt convins ca sunt
cluburi in tara/lume care practicand acest gen de
divertisment nu deranjeaza linistea publica.
Inca o data, nu cred ca cineva(sau oricum intr-un
numar nesemnificativ) din cei care au subscris acestei
liste de discutii/plangeri/sugestii/sesizari la
adresa acestor cluburi si le doreste inchise, ci doar
MULT MAI SILENTIOASE.

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1056#1056

http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1046#1046

> --- udrea sorin <[EMAIL PROTECTED]>

> dea
> raspunsul

> consumata
> ceruta

http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1042#1042

"Greate minds discuss ideas,
average minds discuss events,
small minds discuss people."

Eleanore Roosevelt

http://www.ClubulProgramatorilor.TK

info_upb@yahoogroups.com - cel mai mare grup studentesc din Romania, peste 1500
de studenti de la toate facultatile din Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti.

http://www.infoupb.ro/forum/ - Forumul Studentilor din Politehnica