Nici in caminele ASE-ului din Belvedere nu-i apa calda... :( Cred ca e asa in toata zona, dar habar n-am de ce, sper doar sa avem din nou apa calda mai repede, ca pe caldura asta ii cam aiurea...

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1201#1201

Bogdan Popa <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Cred ca parintilor nostri, care sunt satui de masinatii de acest gen din comunism, li s-ar parea destul de cunoscut tratamentul pe care il primim in ultimile zile de sesiune. Daca era o revizie, nu mai putea astepta 3-4 zile ?
Poate o defectiune, dar repet, tocmai acum ?

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1199#1199

Dorin Moise <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
In P16 e acceasi situatie, dar se pare ca asa e in toata regia +
Crangasi, si e doar o problema temporara (nu e vorba de revizia
generala care dureaza mult) . Linisteste-te, nu e nici o conspiratie
:)
--
dorin moise

Alte raspunsuri:

broscuta20: "Buna. Eu stau in P22 si la noi s-a oprit apa calda tot de ieri. Vad ca nu s-a afisat nimic cum ca ar incepe revizia de vara.
Daca e asa...macar sa ne anunte si pe noi cineva.
Dar suntem in Regie...si cine isi bate capul cu noi..... "

Sergiu B.: "Lasa nu te mai boci atata...cred ca tie iti vor prinde
bine cateva dusuri cu apa rece...poate inveti a scrie"

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=91#1191

info_upb@yahoogroups.com - cel mai mare grup studentesc din Romania, peste 1600 de studenti de la toate facultatile din Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti.

http://www.infoupb.ro/forum/ - Forumul Studentilor din Politehnica

[...]