f frate, tu nu auzi ca e oprita apa si in Crangasi ?
ce treaba au cei de acolo....sau crezi ca ar trebui sa
astepte defectiunile sa se intample dupa ce terminam
noi sesiunea....mare tragedie, 3,4 zile fara apa
calda...sensibili mai sunteti domle, sunt 30 grade
afara.....nu spun nu , daca ar fi sa tii regia fara
apoa o saptamana , dar sa ii pui sa plateacsa regia
intreaga ..ai face bani frumosi.....dar hai sa fim
seriosi..nu cred ca e cazul...

of

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1202#1202

http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1199#1199

> [...]
> :)
> --
> dorin moise
>

> Alte raspunsuri:
>
> broscuta20: "Buna. Eu stau in P22 si la noi s-a
> oprit apa calda tot de ieri. Vad ca nu s-a afisat
> nimic cum ca ar incepe revizia de vara.
> Daca e asa...macar sa ne anunte si pe noi cineva.
> Dar suntem in Regie...si cine isi bate capul cu
>
> Sergiu B.: "Lasa nu te mai boci atata...cred ca tie
> iti vor prinde
> bine cateva dusuri cu apa rece...poate inveti a

http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=87#1187

info_upb@yahoogroups.com - cel mai mare grup studentesc din Romania, peste 1600
de studenti de la toate facultatile din Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti.

http://www.infoupb.ro/forum/ - Forumul Studentilor din Politehnica