Nu cred k ar treb sa va impacientati atat, sau sa fiti atat d
revoltati!Stiu k lipsa de apa calda deranjeaza en, insa credeti-ma k
noi cei din Buc, inghitim chestia asta in fiece vara, in jur d o luna!
Asta e....C va pot zice , e sa nu va alarmati atat pt k ei anunta o
luna revizia, insa poate dura si o sapt, depinde de ce defectiune
gasesc in retea!Asa k inarmativa cu multa rabdare si oale cu apa, k
asta e revizia romanaeask, nu vreun tertip sa va faca sa plekti din
camine!:)))

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1213#1213

info_upb@yahoogroups.com - cel mai mare grup studentesc din Romania, peste 1600
de studenti de la toate facultatile din Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti.

http://www.infoupb.ro/forum/ - Forumul Studentilor din Politehnica