O zi de examen oarecare din viata unui student la Politehnica. Examen
la o
materie nerelevanta. Sa zicem... "Materiale". Mai
> pe intelesul tuturor, echivalentul unui curs de "Managementul
fostelor
ceapeuri" la ASE , "Cultura plantei de iasomie" la Agronomie sau
"Doctrine
staliniste" la SNSPA.

> Ora 6:00
>
> Trezirea, constientizarea situatiei critice "zi de examen".
Palpitatii,
> gaze stomacale, etc...
>
> Ora 6:15
>
> Pregatirea mapei: cursul (carte+foi xeroxate), rezumate schematizate,
servite + eventuale copiute. (ca si cand ai voie cu toata biblioteca pe
banca)

> Ora 6:30
>
> Realizarea inutilitatii mapei "stufoase" la examenul respectiv.
> Reorganizarea mapei: 3 coli A4 + pix.
>
> Ora 6:40
>
> Plecarea conform orarului pentru a prinde "loc bun, first class"
>
> Ora 7:15
>
> Intrarea in sala de examen, ocuparea unui "loc prost, first desk".
Locurile bune se terminasera deja de la ora 5:00. ...Excentrici...

> Ora 8:00
>
> Intrarea profesorului in sala de examen. Intrarea supraveghetorilor
in
sala de examen (primele reactii ale studentilor: Sugestii la adresa
rudelor
apropiate ale supraveghetorilor: mame, fii, fiice, neam, etc)

> Ora 8:01:00
>
> Anuntarea subiectelor....
>
> Ora 8:01:30
>
> Reactii la aflarea subiectelor ( <<Fu**-** ****** ***** ** ****** **
***
de
> jegos!!!>>)
>
> Ora 8:02
>
> <<Hai ba, ce facem? Mergem?>>
> <<Mai stai ba 5 minute, nu acum ca bate la ochi>>
>
> Ora 8:03
>
> <<Hai ba, ce facem? Mergem?>>
> <<...>>
>
> Ora 8:30
>
> Planul de calamitate A: Scriere in afara subiectului.
>
> Ora 8:31
>
> Terminat de scris.
>
> Ora 8:32
>
> Planul de calamitate B: auto-incurajarea (<<Cu siguranta ca si
ceilalti
scriu in afara subiectului...>>)

> Ora 10:00
>
> Epuizarea timpului de alocat examenului. Predarea foilor, zambitor
catre
profesor. Iesirea din sala. Ciudat, insa intrebarile gen <<Ce-ai facut
ma?>>

sunt insotite de raspunsuri strans legate de organe de reproducere.

> Ora 11:30
>
> Reintoarcerea in sala pentru corectarea tezei. (De)punctare corecta,
cu
argumente si explicatii ale profesorului extrem de bine intemeiate:
<<Nu,
Nu, Nu. Hmmm... nu.>>

> Ora 11:31
>
> Cuvinte de ramas bun colegilor, incurajari, si traditionalul <<Bag
**** in
ea de facultate. Mai bine dadeam in p*** mea la ASE!>>

> Ora 13:00
>
> Acasa... Yahoo Messenger.... status adecvat situatiei. Invisible
pentru
dobitocii cu intrebari stupide.

> Ora 14:00
>
> Somnul de frumusete...
> ...noi sa fim sanatosi..

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1268#1268

info_upb@yahoogroups.com - cel mai mare grup studentesc din Romania, peste 1600
de studenti de la toate facultatile din Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti.

http://www.infoupb.ro/forum/ - Forumul Studentilor din Politehnica