Ai uitat ceva: berea pe unde are si ea loc? Ca doar de
asta mergem la examene. :D

Alexandru I. Neacsa
other email: [EMAIL PROTECTED]

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1272#1272

--- [EMAIL PROTECTED], wrote:

> O zi de examen oarecare din viata unui student la
> Politehnica. Examen
> la o
> materie nerelevanta. Sa zicem... "Materiale". Mai
> "Managementul
> fostelor
> ceapeuri" la ASE , "Cultura plantei de iasomie" la
> Agronomie sau
> "Doctrine
> staliniste" la SNSPA.

> examen".
> Palpitatii,

> rezumate schematizate,
> servite + eventuale copiute. (ca si cand ai voie cu
> [...]

info_upb@yahoogroups.com - cel mai mare grup studentesc din Romania, peste 1600
de studenti de la toate facultatile din Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti.

http://www.infoupb.ro/forum/ - Forumul Studentilor din Politehnica