A Dimarts, 17 de Gener de 2006 05:40, bado va escriure:
> Ara, el tema de les 4 llibertats es tota una altre cosa, i si volem un
> futur lliure i obert per tothom, sense el perill d'un Matrix americà o
> xines, sols queda  el codi obert.

De vegades tenim menys memòria que els peixos. Matric no és cap amenaça de
futur, ni cap película de ciència ficció; és una realitat present.

Ningú recorda:

- La 'buil-in' MSN del hasefroch 95 i el seu 'registration wizard'?
http://www.faqs.org/faqs/C++-faq/turbovision/tvplus/part3/section-2.html

- La NSA Key?
http://en.wikipedia.org/wiki/NSAKEY

- ECHELON?
http://en.wikipedia.org/wiki/ECHELON

Parlamento Europeo
INFORME
11 de julio de 2001
PE 305.391              A5-0264/2001
sobre la existencia de un sistema mundial de interceptación de comunicaciones
privadas y económicas (sistema de interceptación ECHELON) (2001/2098(INI))
http://breu.bulma.net/?l5975

- Les dades ocultes dels documents d'office?
http://breu.bulma.net/?l5976
Complemento de Office 2003/XP: Eliminar datos ocultos
Descripción rápida
Con este complemento, es posible eliminar permanentemente datos ocultos y de
colaboración, como control de cambios y comentarios, de archivos de hasefroch
Word, hasefroch Excel y hasefroch PowerPoint.

Reconegudes per ells mateixos, tot i que no parlen de l'adreça MAC
http://en.wikipedia.org/wiki/Mac_address

Sempre em preguntaré per què 'Enemy of the State'
http://spanish.imdb.com/title/tt0120660/

la varen rebatejar -a l'estat esoanyol- com a 'Enemigo público'

quan és prou evident que l'estat
http://pdl.iecat.net/entrada/fitxa_DIEC.asp?MOCODI=13525

és quelcom diferent al públic
http://pdl.iecat.net/entrada/fitxa_DIEC.asp?MOCODI=11410