S´ha de tenir morro però joc crec que sortiria bé:

T´hi presentes sense afaitar, despentinat i abans d´entrar et mulles la cara
i dius que es suor.

Quan s´estigui constituïnt la taula, et deixes caure a terra si pot ser
tirant alguna cosa I NO ET TORNES A MOURE FINS QUE VINGUI UN METGE O
L´AMBULANCIA, fas veure que et despertes atontat i que no t´enrecordes de
res.

Amb una mica de sort es passaras el matí a urgències però la resta del dia
lliure.

Ara, S´HI HA DE FOTRE MOLT DE MORRO, si no, ni ho probis.

Salut

Miquel

Per si algú ho llegeix, aquest missatge es una broma ....... No ho has de
fer mai el que et dic, has de cumplir amb la teva obligació de ciutadà i
pensar en el/la pobre que es substituirà i que podia haver-se´n lliurat si
no fós que ets un jeta .. (si féssis el que t´he dit, es clar)