From: "eduard muñoz" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Saturday, May 22, 2004 11:30 AM
Subject: RE: [Internauta] Eleccions

Hola a tots..
Fa molt de temps també en va tocar ser secretari..
Pro com treballaba a l'emisora del poble, l'alcaldessa que era la meva jefa,
va fer justificació de treball en el consorci municipal, i no va passar
res....vaig treballar...
Per la resta mai mes he tingut cap convocatoria..i ja no treballo en una
emisora de radio.

Eduard
Cerdanyola..