Hola:

Els francesos utilitzen la A en lloc de la L, Vol dir Amateur.

Adéu.

Ahir quant tornava de Marsella, com tots els dimarts, vaig veure un
cotxe que portava al darrera un indicatiu de la mida de la "L" que
aqui porten el novells pero amb una "A" vermella sobre fons blanc.
Llavors vaig adonar-me que no recordo haver vist mai a França ccap
cotxe amb la "L".
Algu sap si ho porten o porten alguna cosa similar ?  Potser la "A" ?
He vist la "L" a la Gran Bretanya pero no a França.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net