Hola,

Thursday, June 3, 2004, 9:35:34 PM, escrius:

d> Hola,

d> Ahir quant tornava de Marsella, com tots els dimarts, vaig veure un
d> cotxe que portava al darrera un indicatiu de la mida de la "L" que
d> aqui porten el novells pero amb una "A" vermella sobre fons blanc.
d> Llavors vaig adonar-me que no recordo haver vist mai a França ccap
d> cotxe amb la "L".
d> Algu sap si ho porten o porten alguna cosa similar ?  Potser la "A" ?
d> He vist la "L" a la Gran Bretanya pero no a França.

Em sembla que ja no se en quin dia vic.
Ahir era dimecres i era el dia de tornada. Hi vaig el dimarts a la
nit.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net