Hola Joan,

Sí, la música és aquesta, tot i que el que has adjuntat deu ser
una versió de ¿?

Jo vaig arribar a tenir grabat en caset el lp original, que
contenia In-a-gadda-da-vida parts 1 i 2, però ara no hi ha
manera de trobar-lo, i el cd que venen conté 5 cançons curtes i
una part del tema principal.

Una llàstima no poder tenir-lo complert. Salutacions
Josep Maria Puig

>no us refereiu pas a aquest?
>una pista: engegeu els bafles al rebre el mail...
>From: <a href="javascript:sendMsg
('<[EMAIL PROTECTED]>');"><[EMAIL PROTECTED]></a>
>Una anècdota d'aquells temps. Un llistaire a inclós a la seva
llista l'album In-a-gadda-da-vida del grup Iron Butterfly.