>Fa com unes tres setmanes, algu va sortir per aqui preguntant si un
>radio-cd de cotxe marca lenco, que llegia mp3 i que el venien al makro per
>75 euros era una bona compra.

Era jo. I el vaig comprar al Makro de la zona Franca..... segur que vas buscar bé?????
en tenien una pila ben grossa. Això si, no estaven al primer pis on tenen les
andrómines electróniques si no a la planta baixa.... on hi ha les delicatessen (un
mostrador entre l'entrada i les caixes, tot just entrant a ma dreta....). Si vols que
et miri si encara n'hi ha treballo molt apropet i sovint hi vaig a dinar, puc treure
el nas.

Per cert a mi em va de conya. :-)

Salutacions
Albert F.