Alli no hi vaig mirar. Vaig mirar al primer pis, i preguntant em varen dir
que no en tenien :(

Si hi tornes a passar i en veus, avisa'm que hi aniré corrents!

----- Original Message -----
From: "Albert" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Friday, June 18, 2004 8:26 AM
Subject: [Internauta] radio cd mp3 per al cotxe

>Fa com unes tres setmanes, algu va sortir per aqui preguntant si un
>radio-cd de cotxe marca lenco, que llegia mp3 i que el venien al makro per
>75 euros era una bona compra.

Era jo. I el vaig comprar al Makro de la zona Franca..... segur que vas
buscar bé????? en tenien una pila ben grossa. Això si, no estaven al primer
pis on tenen les andrómines electróniques si no a la planta baixa.... on hi
ha les delicatessen (un mostrador entre l'entrada i les caixes, tot just
entrant a ma dreta....). Si vols que et miri si encara n'hi ha treballo molt
apropet i sovint hi vaig a dinar, puc treure el nas.

Per cert a mi em va de conya. :-)

Salutacions
Albert F.