Hola! Xavier:

Abans de canviar... pots provar a passar un programa de test. Fa poc que vaig
descobrir una distribució de Linux, directament executable des del CD, que és
una joia per comprovar la màquina, ja que la posa al màxim i permet detectar
components defectuosos. És stresslinux <http://www.stresslinux.org/>.

Quina potencia de cpu requerix? només per la informació de la placa mare ja saps si funcionaria el cd o no?? a mi em caldria també fer-la servir una d'aquestes, he provat amb RIP però feta a un cd regravable q el cdrom del pc a examinar no ha vulgut llegir :((
Sabeu que tinc q fer per que puga reconeixer el cdrom-regravable? Sabria dir-me aquesta distribució si el escalfament ve de la tarjeta grafica inclosa a la placa mare???
Gracias i perdó per la intrució en el tema XD

fins ara!

laura