Hola a tots i totes, aqui en roine.

Bé, imagino que, a l'igual que tothom, estic passant
una calor impressionant..però ho havia de dir.

Bé us volia preguntar d'alguna empresa transportista
que conegueu per tal de portar un matalàs de 160x200
cm de Barcelona a Bilbao.

A Seur em demanen uns 140 euros i he pensat que potser
conegueu algun transportista més barat. A poder ser,
que hagueu tingut alguna experiència amb ells, perque
tinc por que el matalàs m'arribi a troçets petitets...

P.D.- L'empresa "MRW" no envia paquets tant grans.

Gràcies i espero respostes, que corre pressa !!!!