Son motorista, i per sort no em reconec en cap dels col·lectius que cites,
de forma que per el moment no hi ha ofensa

-----Mensaje original-----
De: Jordi Manchón [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Enviado el: viernes, 02 de julio de 2004 20:09
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: [Internauta] Motos (era vespa)

Hola llistaires, amics:

Vaig a fer una cosa que espero no me'n penedeixi.

Veig que hi ha algun "motard" a la llista.

Mai no es pot generalitzar.

Respecto totes les opinions.

Però.

Maleeixo tots els xulus que van amb moto fent l'animal a un circuit, a
la Rabassada o al mig de la Diagonal.

Maleeixo tots els inconscients que van amb moto jugant-se la vida fent
ziga-zages enmig dels cotxes.

Maleeixo tots aquells borinots que t'aixequen el dit del mig quan els
avises de les seves temeritats.

Maleeixo la motorista que va patir un accident ella sola, que la vaig
socorre i que desprès en va denunciar. (Era tan inversemblant el cas que
al final no es va presentar al judici !!!! )

Recordo la immensa pena dels pares de dos amics que van perdre els seus
fills damunt d'aquestes màquines diabòliques.

M'agradaria saber si hi ha un increment del nombre d'accidents, amb
motoristes implicats, els dies de carreres.

No he volgut ofendre a ningú i perdoneu la explicitat. Em fan patir i
m'encenen la sang.

Salut

Jordi Manchón