De: Jordi Manchón [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Enviado el: lunes, 05 de julio de 2004 16:55
Para: [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]
Asunto: RE: RE: [Internauta] Motos (era vespa)

>i els que ens agrada la moto i ja que
>tenim una moto esportiva quan podem ens agrada anar
>depressa

Amb tots els respectes Xavi:

I quan dius que es pot anar depressa? A quin lloc? Fins a quina
velocitat?

Quan portes la moto (esportiva) penses que ets practicant un esport?

Els senyals de trànsit crec que també apliquen als vehicles tipus
esportiu, no hi ha excepcions.

Els fills dels meus amics també corrien quan els hi semblava que ho
podien fer.

Salut

Jordi Manchon