De: Jordi [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Enviado el: lunes, 12 de julio de 2004 14:33
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Re: [Internauta] Fw: El Collins dels ..... pip ....

En/na Xavi Batalla ha escrit:
> Es veritat, però espero que la gent de més enllà de l'Ebre entengui que es
> una forma de parlar

Es clar que s'enten com una manera de parlar, faltaria mes!!, i se que
no es diu amb anims de faltar als catalans de l'altra part de riu. Nomes
volia puntualitzar i recordar el detall de quin es el riu que realment
"marca la frontera".

(Ara que, aprofitant que la consellera d'educació es d'amposta, seria bo
que s'ensenyes a les escoles tambe, a veure si erradiquem la expresio
d'una vegada per totes, jejeje)

Potser per a la gent que ens titlla de "polacos" al final tambe sera
nomes "una forma de parlar, sense anim d'ofendre", es clar

--
Salutacions
Jordi (d'Amposta)

Català i per sota de l'Ebre