Es veritat, però ara per ara, i donada la diversitat de versions del sistema,
de les estructures i dels lectors de correu, i la poca gent que l'utilitza,
els virus per linux només existeixen en laboratori, i no sembla que a cinc
anys vista aquesta situació vulgui variar.

Eduard

PS: Ja m'he adonat rellegint el correu que m'havia passat amb lo de mai.
PS2: Sempre he pensat que el dia que apareixi el primer virus per Linux
tindrem un problema molt serios i divertit. Fins ara els virus han estat
MOOOLT benèvols, però com comenci una guerra de sistemes, qualsevol dia hom
es despertarà amb un 20% dels ordinadors del món formatejats. I en aquesta
batalla els Windozers tenen les de perdre.

A Dimecres 14 Juliol 2004 17:28, Ermengol Bota va escriure: