Tinc ADSL desde fa un mes i MAI, MAI he vist velocitats com les que dius, com a molt havia arribat a 21 però ara es ridicul. Lo bo es que els que es pujen coses del meu ordinador nomes conectar-me es posen a 9 ó 10. No entenc res. Ho dec tenir mal configurat.

Gràcies

Miquel
-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]En nombre de Pere Castells
Enviado el: jueves 22 de julio de 2004 16:24
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Re: [Internauta] emule

Holes Miquel,

Jo no he notat res, entre les que pujen i les que marxen el total es de 25 Kb/seg. De totes maneres, no tot baixa a la mateixa velocitat.

Hi han arxius que vam a 0,2 i d'altres a 8 i algun a 12.

Jo en tinc varis arxius que baixen a l'hora i es van repartint. Segur que si ho faig d'un amb un ..... no baixaria mai res.

Per exemple, qui em "xucla" l'informació ho fa a 1,2 - 1,5 perque tinc configurat que com màxim marxi a 6 en total, i sempre, això no se perquè, hi han 4 o 5 connectats a l'hora. Per tant poden pensar que el meu servidor es .... lent o limitat i no es veritat (no del tot).

P.D.: De totes maneres no m'estranyaria, aquí al poble tenen Wi-Fi (o com s'escrigui). Jo no l'he posat, crec que he fet be, tot el que es gratis, si no funciona no pots dir res, es el que ha passat ( no es que amb els altres, però al menys tens dret al "pataleo"). Es veu que per les nits anaven a dojo i durant el dia ningú apaga l'ordenador.

Al final l'Ajuntament (que es qui ho gestiona) ha tancat la porta a Kazaa, Emules, etc. perque es veu que els veins col·lapsaven les linees i faltava ample per tothom (aquest a estat l'argument que han donat). En lloc que contractar mes ample, el que han fet a estat tallar entrades, restringir l'acces a certes planes. Per tant si vol connectar-te has d'anar a parar on sempre. No deu passar el mateix?, i es el que fa el teu proveïdor, que vol tenir mes clients amb el mateix ample de banda?. Es com treure els camions de les autopistes els caps de setmana perque càpiguen mes cotxes, i així recaptar mes. La fluïdes tampoc la veig, quant està col·lapsat ... ho està amb i sense !!!.

Et foten el caramel a la boca i quant et comença agradar ....... en fi, la cançó ja me la se.

Ei, es el meu pensament, no soc tècnic en telecomunicacions. No se, es possible, m'ho crec tot.