Sent: Saturday, July 24, 2004 6:25 PM
Subject: [Internauta] emule

Salut llistaires!!

Respecte al emule i la seva velocitat estic d'acord amb el company que deia que és lent,molt lent. Segurament, tal i com ell deia, alguna cosa fem malament, pero francament és molt lent. En canvi és molt millor que tos els altres pel que fa a la diversitat de coses i pq el català hi existeix amb plena normalitat tant en l'interface com en els continguts que pots trobar.

He fet la prova de cercar diferents arxius, nous i vells, amb el Kazaa i el emule i no hi ha color. Kazaa una mitjana de 20 minuts ui emule de 1-2 dies!!!  (amb ADSL de timofonica)

Si algu ens podes ajudar a fer que el emule anes més ràpid....  el/la te un dinar pagat enlla on vulgui a Barna i no el/la penso avorrir amb la meva companyia, eh!!

Salut!

Albert