(5000assistents x 24euros) - 6000  = 114000 euros ~ 19 millionets de
pessetes de no res com a benefici....
El que no sé és si els 6000 son del cantant o per tot el xou, com que
suposo que només son del cantant i que tot el xou val bastant més el
benefici deu ser bastant menys, però vaja, em sembla que cap
ajuntament li faria un lleig a guanyar 10 milions per un acte de la
festa major :-D
Encara que no m'estranyaria que l'ajuntament hagi pagat les obres del
camp de futbol  quei qui hagi guanyat la pasta sigui alguna promotora
o alguna cosa així..... :-D

* Ermengol *