si, senyor.

Donem per bona la despesa total de 10 milions? (es molta despesa, però es igual), en
queden 10 mes. Ara anem be (el "anem" es sols per mi, no pluralitzo, es una forma de
parlar com han fet altres). Parlem de comissions? Anem ben encaminats, tot i que ......
no parlem de suposats, parlem de proves i si no hi han, ho sento, no podem dir res. De
totes formes comissions hi han amb actuació i sense.

En castellà hi ha un dit que diu: "Calumnia que algo queda". I això, sobre tot, es fa
cada
dia en política. Si no, llegim altre cop la noticia. Si es cert que 20 van protestar
(es
igual si son 100) ... això es un titular?. Fa riure, almenys a mi. Quina intenció
tenia el
titular?

El que ha definit com "despilfarro" (repeteixo, si les dades son bones) que s'ho faci
mirar, perque en un ajuntament (com a qualsevol lloc) no es sols gastar, s'ha
d'ingressar.
Gastar en sabem tots. Almenys per mi no ho es, ha estat un negoci per les arques del
consistori.

Potser s'han pogut finançar altres activitats que no tenia ingressos i d'aquesta
manera no
gravar els pressupostos municipals.

Proposaré a l'Ajuntament de Cassà que l'any que be vingui el Chayane o el Enrique
Iglesias
(consti que no m'agraden gens, no canten be, però omplen i no son de OT). Vindrà gent
de
fora, deixaran els seus calés amb l'entrada (si convé fotem grades supletòries, tot
estarà
calculat) i altres coses (entrepans, begudes, potser algú farà benzina, altres aniran
als
restaurants, alguna tenda vendrà alguna cosa, potser després pararan a algun bar, etc).
Amb lo que ingressarem podem ampliar la residència de la gent gran, asfaltar aquell
carrer
que mai es pot i fins hi tot, potser, canviar els fanals. Ah, important, si us plau,
durant una setmana abans que la gent protesti molt, que surti fins hi tot a la tele,
així
la gent s'assabentarà de l'actuació ... o no anaven perquè aquí els tirs?.

Consti que l'ajuntament es de CiU (no els he votat) però ara ..... son ells i no
d'altres
qui governen. D'aqui tres anys en parlarem.

P.D.: Quedi clar que no parlo de gustos (no sols musicals), si anem per aquí, plego,
hi ha molt a dir (no es salva ningú), perquè es impossible posar-se coincidir ...
afortunadament.

Per si interessa: http://www.agendabcn.com/cat/asp/actes.asp?actes=musicals com tots
aquest l'omplin !!!