encara que ara en joan no hagi vist l'adreça (potser tenia la lletra petita
i aleshores costa molt de veure) el cert és que sovint tens la impressió que
aq organisme no fa realment la seva funció.

jo tb vaig tenir una experiència desagradable i vaig acabar emprenyat amb el
síndic i amb la "justícia" espanyola.

fins ara,

òscar