Tens tota la raó, Pere. Jo també n'estic fart de tant d'abús. Estem en un
món a l'inrevés. Ara per dur els teus diners als bancs i que ell facen
negocis amb els teus diners, damunt has de pagar comissió. De manteniment,
per apunt, per no tindre prou "saldo medio", per quedar-te en descobert, per
fer una transferència dins de la mateixa entitat, per no ingressar els
diners en la teua oficina (com si jo fóra client de la meua oficina només i
no de tot el banc)...
La culpa és nostra. Si deixarem de fer servir els caixers i els muntaren
unes cues de puta mare... ja veuríem, ja.
L'altre dia em va passar una cas al·lucinant. No m'agraden els caixer que
estan al carrer. Passe al banc i demane diners del meu compte. I em diuen
que només si la xifra és major de 500 euros.
Val, li vaig dir, dóna'm 501 euros i ara ingressa'm 401.
El del banc em va dir que això era mala llet.
Potser, però per culpa del teu banc, tu has de fer el doble de faena quan el
més fàcil és que m'hagueres donat els 100 euros que volia i en pau.
Situacions com aquestes es donen tots els dies. I continuem engolim-nos-les.
Salutacions,
Sergio Capelo