Recordeu que em van cobrar 2,4 Euros? dons m'els han tornat !!

Tal com han dit son uns (no poso l'insult, s'entén, no?). A veure si m'explico.

Resulta que el Banc de Sabadell canvia de 4B a Servired, cap problema (ja sabeu el que
en
penso). A la meva dona li donen la nova targeta de Servired i .... a mi no, continuo
amb
4B (tot i que puc treure diners del Banc de Sabadell), diuen que ho faran a mesura que
vagin caducant.

Convençut que automàticament havia canviat (diuen allò de que no hi ha problemes), em
descuido de preguntar que he de fer mentrestant.

Innocent de mi, vaig a un Servired i ... aquest es l'error. Tenia que anar a un 4B.
(per
això els 2,4 euros i no 0,30 com abans). Representa que vaig treure diners d'un grup
que
no era el meu. Així de senzill.

La mare que els va matricular, evidentment que te lògica, però coi crea confusió, no?
La
mateixa compta, la meva dona Servired i jo 4B ... hem d'anar en compta.(aviso per si
algú
te el mateix cas). No es allò que vas en cotxe, t'hi quedes i li dius a la dona: jo
aparco
aquí mentres treus els calers (o a l'inversa), compta que el banc i la targeta
coincideixin.

Ens hem discutit i cridat, fins hi tot els he amenaçat de anar-hi demà dimecres, que es
dia de mercat i estan davant, i fotrem a la porta amb un cartell. No ha servit de res,
faci el que vulgui fer, m'han dit.

Tatxaaannnn !!!..... dic el "nom" que tenia guardat (un peix gros de la central) i
s'han
posat firmes . Que no em preocupes, que m'ho abonaven en compta immediatament. He
perdut
mes calés en la "visita" que lo que em va costar però .... no podia deixar-ho així.
Bastant em foten els meus clients. :-))

Ara queixa escrita. No servirà de res, però que gastin calés en personal almenys (lo
fotut
es que ho pagaré igual).

Si que et diuen quina comissió cobren en el moment. Però en dissabte, sense calés i
alternativa que et donen, que has de fer? Agafar el cotxe i anar a una altra sucursal
que
en el meu cas em queda a 15 kms, amb la possibilitat que tampoc funcioni el del Banc en
qüestió.

Jo crec que, o cobren per treure diner arreu o a cap lloc. Això potser una trampa. De
fet
es una trampa, quant caixers "fora de servei" hi han?. Aquí està el truc .. i per 0,30
0,60 no farem res. Clar, no podem passar-nos el dia comprovant-ho. Es com si la
farmàcia
de guàrdia del poble tanques i tinguessis que anar a un altre poble, llavors et trobes
que
el medicament es mes car pel sol fet de ser foraster (coi que no compensem, fem
intercanvis?). Es el gran negoci i estem tots atrapats.

I compta, no se si heu fet numero si per treure 5.000 pessetes t'en cobren 50 o 100,
es un
1% o 2% ... un bon interès i .... si ho fem sovint. Voleu que os ho guardi jo, prometo
fer-ho a la meitat de preu.

Així que ja tinc feina, faré un pressupost i treure tots els diners del mes, a sota la
rajola, com abans. Osti si ho faré, segur.

Vergonyós, patètic, el que vulgueu.