Ja sé que trenco una mica les bones formes de la llista al no contestar a la
pregunta que has fet directament en el teu mail. No tinc idea de si han de
baixar els preus, espero de tot cor que si!!!

M'intereso per els libres que sestas escribint. Perque no ens fas cinc
centims!! De fet es com si algu de la familis estiguis escribint un llibre,
jo veig el teu nom i els teus correus a casa més sovint que alguns
familiars. T'ho juro!

Jo estic buscant tallers d'escriptura, llocs on et poden ensenyar com
escriure i llegir millor a Barcelona perň no acabo de trobar res que em vagi
bé per horaris. M'encantaria escriure, et felicito!!!!

Albert Torrents