El toni (missatge "Programa reproductor deDVD") ja el varem avisat de
que sino destruiia els CDs que haguès comprat (el Pais.es va vendre
CD's amb programes ilegals) el podien portar a la garjola.
Realment la llei aquesta és una bestiesa i més quan varen dir que la
treurien....

* Ermengol *

On Fri, 08 Oct 2004 17:30:19 +0200, XBATALLA <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Hola a tothom,
>
> Primer de tot comentar que veig la llista massa tranquila, no se si no
> m'arriben tots els mails, però no hi ha més de 10-15 missatges al dia...
>
> D'altre banda emsorprenc que ningu hagi dit res de la llei de
> 1d'octubre sobre les penes de preso, per copia ilegal de material amb
> copyright. De vegades ens estripem la roba i montem una monumental
> campanya perque aquest super o aquella empresa no etiqueten en catala
> (em sembla molt be), però ara que ens retallen brutalment les
> llibertats (aneu al metro o no) (us recordo que amb la llei a la ma els
> [...]

* Ermengol *
* Els ordinadors no resolen problemes,  *
* simplement executen solucions.          *