Salut Roine!

Com ve diu el Pol el tema de les targetes esta fosc, fosc.

Tanmateix no et cal piratejar  res per poder gaudir de la parabolica.
Tot depen del que vulguis veure a casa.  Jo tinc una parabolica com la
que tu vols instalar-te amb un receptor marca Galaxis molt senzillet.
Com que hi ha força varietat de satelits jo tinc dos "transponedors"
colocats a l'antena, el que em permet  veure dos satelits: Astra i
Hotbird.
Veig un total de 1500 canals. Les llengues majoritaries son alemany,
italià, frances  (poc), castellà, i arab.

Alguna vegada quans els topoderosos dels mitjans no ho enfosqueixen
deliberadament es pot veure algun partir del Barça que aiu donen en
pagament a algun canal arab o romanes....

Salut! i si vols més informació ..... demana-ho!

Per cada 10 ajuts que rebo de la llista només aporto 1 solució, i quan
puc fer-ho de veritta que em sento a gust!!!

Allbert Torrents Míguez