> El que trobo a faltar -entre moltes altres coses- és el poder saber
> qui som al bar, perquè ara per ara tant sols sabem qui hi parla, però
> no sabem qui escolta, la manca de disponibilitat de la comanda 'who'
> apaga els llums de la sala, quedant tan sols llum a l'escenari.

Jo espero que no sigui públic... no em fa massa gràcia que una persona (o un
robot) es pugui subscriure a la llista, baixar-se la relació d'adreces
subscrites i esborrar-se.

Això sense oblidar que, segons la legislació actual, deixar a l'abast de
tothom la llista de les adreces segurament podria originar algun problema a
l'administrador de la llista.

Sobre el que s'envia a la llista ha de ser privat o no, és impossible, per
la pròpia naturalesa del correu electrònic i les llistes de correu,
garantir-ne la privadesa. Algú ha dit que no es el mateix escriure per a 100
persones o per a un milió... això es fals: ningú hauria de dir en una llista
(aquesta o cap altra) res que no digues davant d'un milió de persones que no
coneix.

Resumint, jo ho deixaria tal i com està ara.