De: Eduard Pertíñez i Juncosa [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Enviado el: martes, 09 de noviembre de 2004 21:58
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Re: [Internauta] La COPE nega la unitat del català

Em sembla que estem entrant un altre cop a jugar al seu terreny.

El que es realment important per Catalunya, el que definira si la decadencia

continua indefinidament, si les empreses son cada cop mes petites, si els
nostres fills o nosaltres mateixos hem d'emigrar o viure indefinidament en
un
estat de quasi pobresa, el que definira si Catalunya torna a ser un lloc
d'oportunitats i de feina ben feta es el finançament.

Res mes.

El finançament.

L'objectiu immediat de Catalunya ha de ser el de recaptar el 100% dels
impostos a casa mitjançant una agencia tributaria propia i deixar d'enviar
muntanyes de diners a la peninsula perque continuin vivint del cuento.

Simplement. Finançament.

Tota la resta son focs d'encenalls. Tota la resta es una manera ben estupida

de perdre energia i esforços en lluites banals en les que ens tenen agafats
els collons i nosaltres, com idiotes, encara cridem "ja veuras quan
t'agafi".

Es absurd.

Es ben be voler jugar amb les seves armes. Caure a la trampa.

Que si papers de Salamanca, que si Catala-Valencia. Bestieses.

Ganes de fer-se mala sang i justificar la propia cobardia. Es com tenir al
Gaspart de president del Barça i indignar-se perque els arbitres afavoreixen

al Madrid.

Es voler fer passar el carro davant dels bous.

Volem els papers de Salamanca? Volem que el Catala sigui reconegut a Europa?

Molt be. Ja ho aconseguirem. Ara per ara, decidim seriament entre nosaltres,

sense por i amb el pit ben alt, que Catalunya es sobirana per recaptar i
administrar els nostres impostos.

I d'aqui uns anys quan haguem començat a netejar l'increible deficit que hem

acumulat gracies a la nostra cobardia, llavors ja ens plantarem a Madrid amb

la butxaca plena, exigint que ens tornin el que es nostre, saben que
necessiten dels nostres diners.

D'altra manera nomes aconseguirem esgotar-nos en batalles futils i anar
inexorablement perdent el nostre poder adquisitiu, la nostra il·lusio i la
nostra energia.

Eduard Pertiñez