To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Friday, November 19, 2004 8:42 AM
Subject: Re: [Internauta] Coses que passen

"Gratis" amb Hotmail... sisí.  Per això jo em grato amb el que vull.
Per cert, en obrir el "screenshot"... però que lleigs els fonts del
Windows, tot plegat fa mal a la vista, punxen.

Windows (per desgràcia i de forma equivocada, IMHO) en la configuració per
defecte no aplica l'aliasing per millorar l'aspecte visual dels tipus de
lletra a la pantalla... és una opció que has de configurar manualment, fins i
tot a les versions més noves.

Jo personalment alucino com molta gent no les activa, ja que millora
l'aspecte de forma notable i, a més, no té pràcticament cap impacte en el
rendiment.