El Diumenge 28 Novembre 2004 15:33, Albert va escriure:
> Ah!!! ja deia jo que no havia entès res!
> és que t'havies deixat això. ;)

:D

També es pot fer clics, però cal que siguin PCs que tens davant.  Si tens el
servidor als USA, a un lloc de hosting assequible, cal tirar de línia de
comandaments.

No és complicat, basta avesar-s'hi i llegir un poc.

He fet varis cursets i sempre passa el mateix: al començament xoca, no hi ha
costum, però al final del curset ho troben fantàstic.  Com ens va dir una
alumna (no informàtica: matemàtica --i sineuera :)

"Abans de començar el curs pensava que Linux era molt complicat i avorrit, amb
la línia de comandaments.  El primer dia em vaig adonar que no, també tenia
uns escriptoris guapos, però al finalitzar el curs trobo que el més divertit
és la línia de comandaments"

Bé, aquí la seva memòria del curs on ho explica un poc més llarg:
http://mnm.uib.es/~gallir/CursPL/memories/m_antonia_tugores.pdf
Més: http://mnm.uib.es/~gallir/CursPL/memories/

Mai no hi ha més feina amb la línia de comandaments que a una cuina preparant
una salsa.

Sovint s'envien ordres en línia de comandaments a les llistes perquè és molt
mes fàcil fer copipastades de text, a un email que és text, que no pas
descriure finestres i clics :)

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net