Tinc com a norma començar els meus missatges amb una salutació i
acabar-los amb un acomiadament, perque considero que la correcció no
té res a veure amb l'opinió.

Però aquesta vegada no em penso tenir en compte.

hrnzt, quan preguntes que ha fumat la gent que va votar a favor de
l'actual constitució, estas insultant un munt de persones. Del teu
comentari només puc extreure que tu estas marcat per un ésser diví que
et permet veure allò que no som capaços de veure la resta de mortals,
i la llastima és que quan es va votar l'actual constitució tu no
debies estar suficienment madur per fe-ho saber a la resta de mortals.

Si no es així, és que l'has cagat, i potser et caldria demanar disculpes.