On Tue, 30 Nov 2004 19:15:40 +0100, Jordi Manchón
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Aquesta es una vella qüestió que jo responia dient-los a qui m'ho preguntava
> que com eren les lletres en els llibres?, normalment fosques sobre un full
> blanc, oi?
Jo suposo que és més una questió economica (o tecnologica) que altra cosa.
El paper negre és més car (com a mínim a part de blanquejar-lo una
mica primer pq. quedi uniforme després hi hauràs de posar el tint
negre), i escriure blanc sobre negre tampoc és barat ni fàcil.

--
* Ermengol *