També, pel que tinc entès, és un truc per putejar a les operadores alternatives, ja que aquestes trucades ( i d'altres com les de Visa) estan gestionades en exclusiva per Telefónica.
@veure

----- Original Message ----- From: "Joan Olivé M." <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>; "Jordi" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Thursday, December 16, 2004 12:11 PM
Subject: Re: [Internauta] BOICOT A SUPERMERCATS DIA

Perdó, amb el que deia de que era un núm de telf. gratuït.

Els 902 son números provincials virtuals. Es a dir, et contesten des del
centre d'Espanya, al mig de la messeta, però si truques des de Bcn sols
pagues com si fos trucada provincial.

Però és igual, s'ha d'insistir i insistir i intentar que es torni a engegar
una campanya com la que els veins de la mala llet van haver de sofrir.

Salut
Joan Olivé M.