Jo tampoc els puc fer boicot, però no perquè no m'agradin, que no m'agraden
gaire, sinó perquè ja els he fet dos boicots consecutius.

La primera vegada no recordo què era, fa molt temps, però tenia a veure amb la
llengua.

La segona vegada va ser quan vaig arribar a Breda. Hi ha un Dia a Breda, i hi
vaig anar i em van atendre en castellà. Ja no hi he tornat.

Si no em parlen en català deu ser que no em volen com a client. Això és el que
jo penso. A Breda!! Va home, a cagar a la via!!!

Edu

A Dijous 16 Desembre 2004 18:54, dolsa va escriure: