El Dilluns 20 Desembre 2004 02:28, Jordi Falcés i Valls - Jol va escriure:
> Això no vol dir que no pugui escriure el meu blog en castellà, que crec
> que té més projecció i el podrà llegir més gent. En definitiva aquesta és
> la intenció d'un Blog, no?

Del meu no:  http://weblog.bitassa.net/arxiu/2004/08/28/19/

Mantindré la meva encara que comporti fer l'ullastre esbrancat damunt la
creueta del campanar.  Si tot i entendre el català no saps que és fer
l'ullastre esbrancat, aquí tens una pista del que és capaç d'expressar una
llengua.  És molt més que un intrument utilitarista de projecció.

I si vols projecció, la gent que llegeix anglès i xinès és més i més
interessant que els iberoamericans.

També pots posar una foto teva en pilotes, cridarà l'atenció.  Total, ja has
venut la teva cultura, el següent pas natural és vendre el cos.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.