From: Ermengol Bota
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)
Sent: 20/12/2004 17:10:06

On Mon, 20 Dec 2004 15:50:12 +0100, subscripcions.falces.net
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> No entenc molt bà el "malauradament".

[...]

> Jo valoro positivament el fet de saber, i poder, parlar castellà de la
> mateixa >manera que parlo anglÃs o catalÃ. Per mi Ãs enriquidor...

Aixà no t'ho discuteixo, jo tambà n'he tret molt de profit de parlar
castellà i anglÃs. Perà tanmateix sà que si haig d'escriure alguna
cosa amb cara i ulls ho farà en catalÃ, pq. Ãs amb la llengua que em
sà (i vull) expressar-me.
Per a mi el castellà Ãs el mateix que l'anglÃs, una eina de
comunicaciÃ, en canvi el català Ãs amb el que vull viure, no Ãs nomÃs
una eina de comunicaciÃ.