-----Missatge original-----
De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nom de Pere Castells
Enviat: miércoles, 26 de enero de 2005 21:15
Per a: LLISTA Internauta
Tema: [Internauta] La "mula" em fa el ruc

Bona nit:

Tot un plegat m'han desaparegut tots el servidors que hi havia a la mula.

No se massa com funciona, el vaig instal·lar, versió, 0.44b i ells sols s'hi van posar,

ara no se que passa, si els he de buscar, no es on trobar-los o si falla algo que no se.

Algun em pot donar un cop de ma? Com que segurament no m'explicat be, ja em fareu les

preguntes que calguin.

En fi, que fa el ruc