Bona Nit Llistaires,

Acabo de veure el programa de TV· 30 minuts, i m'he quedat esturat, puc entendre que hi hagi gent que opini i fins i tot "prohibeixi" als seus fills que tinguin relacions sexuals, i apliquin tot el puritanisme i l'extrema dreta que porten dins, però que et condemnim a 3 anys de presó per fer l'amor amb una noia de 17 anys (consentidament) es una cosa que apart de destrossar-te la vida, sembla treta d'un comte de ciencia i ficció.
Em sembla d'una doble moral total i fisn i tot despreciable.
Si aquest païs és "el lider politic i económic" del mon, aprofiteu els plaers carnal, perque ens queden 4 dies....

Bona nit a tots (i aprofiteu que ve en "Jordi"....)

Xavi Batalla