To: <llista@internauta.net>
Sent: Sunday, February 27, 2005 7:48 PM
Subject: Re: [Internauta] Puzzle

Vaja, Pere.
No has mirat mai un cartell d'aquestos 3d?
Has de mirar ( jo crec que no tant a prop, uns 30-40 cm) i deixar els ulls "tontos" com si fessis el "bisco". Al cap d'una estona, veuràs una imatge en 3d molt interessant. Es mou quan mous el cap i sembla il·luminada per dintre. Segur que ja ho has aconseguit.
@veure

----- Original Message ----- From: "Pere Castells" <[EMAIL PROTECTED]>